Psih. Emilia Popa

Psihologie Bucuresti,
C.I.P. Psih. Emilia Popa

Psih. Emilia Popa

Psihologie

Bucuresti, C.I.P. Psih. Emilia Popa

Program de lucru

Luni
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    16.00-21.00

  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    8 - 21.00

Marți
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    16.00-21.00

  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    8-17.00

Miercuri
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    16.00-21.00

  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    8-21.00

Joi
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    16.00-21.00

  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    8- 22.00

Vineri
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    16.00-21.00

  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    8- 18.00

Sâmbătă
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    9.00-21.00

  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    8- 14.00

Duminică
  • C.I.P. Psih. Emilia Popa
    9.00-21.00


Țara: Romania

Județ: București

Localitate: Bucuresti

Unități medicale:

Titulatura: Psiholog

Specializare: Psihologie

Anul absolvirii: 2010

Competențe:
Competente:
Consiliere psihologica;
Consiliere Vocationala;
Interventie psihologica;
Grupuri de dezvoltare personala;
Evaluare si psihodiagnoza profilului cognitiv, afectiv, comportamental si de personalitate.
Logopedie
Terapie Ocupationala

Licente teste psihologice:
-Testul de dezvoltare al copiilor Denver
-Test de masurare al inteligentei Matrici Progresive Raven
-Test de masurare al stilurilor de invatare SMALSI
-Chestionar de evaluare al copiilor ECI 4
-Chestionar de evaluare al copingului cognitive emotional: CERQ
-Scala de abordare strategica a copingului SACS
-Teste proiective: Arbore, Persoana, Familie

Limbi străine vorbite:

Limba engleza (Mediu)

Limba franceza (Incepator)

Reputație

  • Accesibilitate
  • Comunicare
  • Acuratețe
  • Recomandare
(5.00)
(5.00)
(5.00)
(4.67)

Cursuri de dezvoltare profesională

Perioada 21.02.2015 - 22.02.2015

  • Asociatia Centrul de Comunicare si Dezvoltare Umana-Phoenix (CCDU-PHOENIX) Bd. Gheorghe Şincai, nr. 3

Curs Formnare Continua Logopedie

Perioada 01.10.2011 - 01.08.2013

Master "Psihologie educationala si consiliere Vocationala"

Performanțe medicale

21.02.2015 Curs de formarea continua "Logopedie: Dislalia si dislexo-disgrafia", ACCDU Pheonix
28.10.2014 Conferinta Nationala a Psihologilor Scolari, Oradea
Prezentare Program de Educatie Parentala, pentru parintii cu copii cu varsta 0-3 ani.
30.05.2014 Conferinta Nationala a Psihologilor Scolari, Constanta Prezentare Program de Educatie Parentala, pentru parintii cu copii cu varsta 0-3 ani.
Prezentare Proiect "Sindromul Bebelusului Zgaltait"

Servicii medicale oferite pacienților

  • Consiliere psihologica individuala, de familie, de grup
    Dezvoltare si optimizare personala
    Evaluare psihologica
    Consiliere vozationala
    Orientale scolara
    Consiliere educationala
    Terapie ocupationala
    Logopedie

Poze cu activitatea profesională

Articole medicale

  • Program de evaluare logopedica GRATUIT
    SmartLOGOS este un program local de evaluare logopedica GRATUITA. Se desfsoara in luna ianuarie si februarie in institutii de invatamant din Bucuresti, dar si in cabinetul individual, pentru persoanele interesate. Pentru ca, in recuperarea tulburarilor de vorbire, varsta este un factor decisiv, pentru ca este GRATUIT....nu pierde din pretiosul timp al copilului tau. Vino...te asteptam
  • Smart Parenting
    Pentru ca nu e usor sa fii parinte, pentru ca un copil nu vine pe lume cu ghid de utilizare, pentru ca teoria nu e usor de pus in practica.... Ne intalnim, marti, noi parinti pusi pe treaba, cu fericirile, sperantele, dorintele, angoasele, frustrarile, neajunsurile noastre....Le punem pe masa, le disecam, le discutam si le dam de cap! Pentru ca este evenimentul nostru, al parintilor Smart, care merita, investesc timp si efort pentru a fi smart, numarul maxim de participanti este de 6. Puteti v.. Citește în continuare
  • Consilierea Psihologica
    Consilierea este o activitate psihologica profesionista ce are la baza relatia de ajutor in situatiile de criza, de impas, de dificultate in adaptare relationare, integrare sociala etc. Este iminenta atunci cand capacitatea de a infrunta provocarile vietii sau problemele curesnte, este blocata. Oameni de diverse varste, profesii, cultui, ideologii, etnii, religii travereseaza perioade de risc adaptativ, incurajate de stresul cotidian in crestere. Indiferent de diferentele ce pot tine de per.. Citește în continuare
  • Modul de dezvoltare personala
    Poti sprijini cunoasterea de sine a copilului tau, il poti ajuta sa isi formeze o imagine de sine corecta, sa fie constient de calitatile si defectele sale, sa relationeze cu usurinta, sa se simta bine in pielea lui. Facilitator este psihologul Emilia Popa. Participa la un singur modul si convinge-te: 1. Modul Dezvoltarea personala \"Eu sunt eu insumi\"! Imi place sa fiu eu insumi: constientizarea propriei individualitati si dezvoltarea unei atitudini de autoacceptare Sunt unic: dezv.. Citește în continuare
  • Dezvoltarea psiho-motorie a copilului
    Etape ale dezvoltării copilului: Auzul: - Sistemul auditiv se perfecționează, prin schimbări ce apar la nivelul urechii dar și al atenției; - Intre 1- 3 ani, percepțiile auditive dezvolta o anumită finite; - Copilul dezvolta o sensibilitatea la muzică și ritm; - Dezvoltarea sistemului auditiv este implicat în diferențierea cuvintelor, a modului cum sunt pronunțate; - Se formează auzul fonematic; - Se mărește baza perceptive de înțelege a limbajului; Văzul: - între 1 an și 1 an și 6 luni.. Citește în continuare
  • Sugestii de jocuri pentru copilaria mica
    Nu uitați: • jocul reprezintă una dintre activitățile cheie din viața unui copil; • pe parcursul jocului li se dezvoltă simțurile (tactil, vizual, auditiv...), iar copiii învață să cunoască oamenii, dobândesc obiceiuri de comportament și respect față de ceilalți, își Dezvoltă imaginația și fantezia, își dezvoltă abilitatea de a aprecia exercițiile de memorie etc.; • mulțumită jocului învață să comunice cu lumea din jurul său iar jucăria devine o sursă Privilegiată de explorare și t.. Citește în continuare
  • Disciplinarea pozitiva
    Disciplinarea pozitivă Nimeni nu s-a născut învățat; viața este o școală pe care o urmăm cu toții, zi după zi. Prin învățare, fiecare dintre noi, din fragedă pruncie, am dobândit abilități și competente. Dacă copilul tău nu știe să meargă, îl înveți. Dacă nu știe să scrie, îl înveți. Dacă nu știe să citească, îl înveți. Dar dacă nu știe cum să se comporte, îl înveți sau îl pedepsești? Cuvântul disciplina este ușor confundat cu cuvântul pedeapsa. Rădăcina cuvântului disciplina vine de la .. Citește în continuare
  • Somnul bebelusului
    Copii au nevoie de stabilitate pentru a se putea dezvolta armonios. Stabilitatea sprijină sentimentul de încredere. Rutina în orarul copilului îl ajută să scape de temeri și neliniști, copilul știind lucrurile ce vor urma. Perioada de somn și repaus este prezentă și la făt în perioada intrauterină. Aceasta este independentă de cea a mamei. După naștere bebelușul are nevoie de aproximativ 16-20 de ore de somn, repartizate în etape scurte și frecvente. Până la 6 luni, copilul.. Citește în continuare
  • Invatarea timpurie
    învățarea timpurie se realizează susținută și acompaniată de adult. Acesta îl ghidează în procesul cunoașterii și îi denumește semnificația celor învățate. Copilul obține, astfel, cheile prin care își organizează și structurează coerenta propriei persoane, în raport cu lumea în care trăiește. Jocul are un rol fundamental în dezvoltarea copilului deoareAce: îi satisface nevoia de cunoaștere prin explorare și manipulare; incurajeaza mișcarea stimulând organele de simț; oferă prilejul de a i.. Citește în continuare
  • Logopedia
    De ce la logoped? Copilul nu cosntientizeaza singur care e pozitia corecta, exacta de pronuntie a sunetelor pe care le omite sau deformeaza sau ce ritm ar trebui sa aiba in vorbire pentru a se face inteles de catre ceilalti. Uneori e insuficient faptul ca ii oferiti un model verbal corect. Terapia logopedica presupune parcurgerea mai multor etape la nivelul fiecarei sedinte, se fac exercitii de motricitate faciala, linguala, exercitii de respiratie, exercitii de suflat etc. Va.. Citește în continuare
  • Chestionar pentru idenftificarea stilurilor parentale
    IDENTIFICAÅ¢I LUCRURILE CARE VÄ‚ MOTIVEAZÄ‚ ! Să începem cu 9 întrebări simple. Nu există răspunsuri corecte sau greșite în cadrul acestei metodologii, prin care se urmărește identificarea fundației personalității dvs : metoda motivațională dominantă. După ce veți înțelege ce anume vă motivează să vă comportați într-un anumit fel, veți fi pregătit să descoperiți dacă sunteți : Altruist, Organizator, Visător, Observator, Investigator, Comic, Protector, împăciuitor sau Moralizator. î.. Citește în continuare
  • Comunicare eficienta
    Comunicarea eficientă „Niciodată nu mă asculți” Este o nemulțumire auzită atât din partea copiilor, cât și din partea părinților. E uneori ironic să observi cum unii adulți își tratează prietenii mai blând decât pe proprii copii. Dacă un copil își vărsă băutura, putem auzi „Ce se întâmplă cu tine? Nu poți fi mai atent? Treci imediat și curăța mizeria!\" în schimb, dacă un prieten de-al aceluiași părinte varsă băutura, ne putem aștepta să auzim: „Oh, dar nu e nimic! Se cură.. Citește în continuare
  • Rolul familie in educarea copilului
    Părinții au rolul fundamental de a fi responsabili de formarea și dezvoltarea copilului, prin comportamentele parentale, sistem de valori, conduite și roluri pe care copilul le observa zilnic și pe care le imita cu ușurință. “Factorii de mediu familial reprezintă determinanți ai comportamentului și personalității” (Gr. Nicole, 2008, p.78) Familia îndeplinește un rol important în dezvoltarea personalității copilului, prin modul în care încearcă să îl educe și să îl formeze. Astfel, i.. Citește în continuare
  • Plansul sugarilor
    Plânsul unui sugar are cu totul alte semnificații decât plânsul unui copil mai mare. Aceasta este principala formă de comunicare a copilului și poate avea multiple semnificații. Dacă cel mic plânge doar într-o anumită parte a zilei-dimineata, prânz sau seara- este foarte posibil ca acesta să aibă colici, însă dacă acesta plânge și se agită în orice moment al zilei, putem considera că așa este el ca și bebeluș. Plânsul agitat și care nu poate fi oprit de nici o acțiune a părinților este normal .. Citește în continuare
  • Epuizarea si stresul proaspetilor parinti
    Ce putem face dacă ne simțim depășiți de situație? “Acum ai o stare foarte bună și peste câteva minute îți vine să plângi “. Acest fenomen des întâlnit la proaspetele mămici poartă denumirea de baby blues sau depresia care apare după naștere. Este unul din “efectele secundare” ale sarcinii, ceea ce este perfect normal, natural și de înțeles. Depresia post sarcină afectează aproximativ 80% dintre mămici. Trebuie doar să te gândești că este o experiență de viață prin care trec .. Citește în continuare
  • Sugestii de jocuri pentru copii, cu varsta 0-3 ani
    Jocul reprezintă una dintre activitățile cheie din viața unui copil; • pe parcursul jocului li se dezvoltă simțurile (tactil, vizual, auditiv...), iar copiii învață să cunoască oamenii, dobândesc obiceiuri de comportament și respect față de ceilalți, își dezvoltă imaginația și fantezia, își dezvoltă abilitatea de a aprecia exercițiile de memorie etc.; • mulțumită jocului învață să comunice cu lumea din jurul său iar jucăria devine o sursă privilegiată de explorare și transmitere a re.. Citește în continuare
  • Achizitii reper in dezvoltarea copilului, in perioada 0-3 ani
    Auzul: - Sistemul auditiv se perfecționează, prin schimbări ce apar la nivelul urechii dar și al atenției; - Intre 1- 3 ani, percepțiile auditive dezvoltă o anumită finețe; - Copilul dezvoltă o sensibilitate la muzică și ritm; - Dezvoltarea sistemului auditiv este implicat în diferențierea cuvintelor, a modului cum sunt pronunțate; - Se formează auzul fonematic; - Se mărește baza percepției de înțelegere a limbajului; Văzul: - între 1 an și 1 an și 6 luni, se manifestă interesul pentru.. Citește în continuare
  • Relatia de atasament parinte-copil
    Relația de atașament părinte - bebeluș Pentru o bună dezvoltare a celui mic este necesar ca acesta să se simtă iubit, încrezător și în siguranță. A arăta atenție, afecțiune unui copil nu înseamnă a-l răsfăța. Relația afectivă dintre părinți și copil este influențată de disponibilitatea și empatia pe care parintele o manifestă față de nevoile copilului. Aceasta se dezvoltă treptat, în special în perioada de vârsta a copilului 0-2 ani. Astfel, în perioada 0-3 luni, copilul își manifesta ne.. Citește în continuare

Opiniile pacienților

Scrisă la 10.10.2023
  • Accesibilitate
  • Comunicare
  • Acuratețe
  • Recomandare
(5)
(5)
(5)
(5)
 
  • Boala/Afectiunea pe care ați tratat-o: Depresie
  • Vârsta la care ați fost tratat(ă): 35
Inca din primele sedinte cu Emilia, am observat o evolutie semnificativa in starea mea emotionala. Am fost placut surprins de abordarea deschisa si empatica, care m-a facut sa ma simt intotdeauna in siguranta si respectat. Instrumentele si strategiile oferite pe parcursul terapiei m-au ajutat sa fac fata cu succes problemelor personale, iar sesiunile au fost bine structurate si orientate catre obiective, ceea ce mi-a dat incredere ca fac progrese reale. Multumesc pentru tot!
Răspundeți
Scrisă la 02.08.2023
  • Accesibilitate
  • Comunicare
  • Acuratețe
  • Recomandare
(5)
(5)
(5)
(4)
 
  • Vârsta la care ați fost tratat(ă): 37
Am participat la ședințe de consiliere psihologică, în urma unor evenimente neplăcute, greu de gestionat, care îmi dădeau anxietate. Starea mea de bine s-a îmbunătățit considerabil.
Recomand cu toată încrederea.
Răspundeți
Scrisă la 02.08.2023
  • Accesibilitate
  • Comunicare
  • Acuratețe
  • Recomandare
(5)
(5)
(5)
(5)
 
  • Boala/Afectiunea pe care ați tratat-o: Orientare profesionala
  • Vârsta la care ați fost tratat(ă): 18
Recomand serviciile Dnei Psiholog.
Am avut nevoie de evaluare psihologică și consiliere psihologica pentru orientare vocațională, in momentul orientării profesionale .
Sunt foarte mulțumită de interactiune și de rezultate.Recomand.
Răspundeți

Alți doctori cu specializarea Psihologie

Psih. Alexandra Ciucu Bucuresti, C.I.P. Psih. Ciucu Alexandra-Elena
Psih. Șimon Maria Diana Bucuresti, C.I.P. Psih. Șimon Maria Diana
Psih. Laura Găvan Bucuresti, Asociatia de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv-Comportamentala (AHPCC)
Psih. Cristina-Mihaela Stoian Bucuresti, C.I.P. Psih. Cristina Mihaela Stoian
Dr. Adrian Paler Bucuresti, Liveperson Inc
Dr. Lidia Matei Bucuresti, Bio Medica International Bucuresti