Program de lucru
-
C.I.P. Psih. Ionita Carmen
9.00-18.00
-
C.I.P. Psih. Ionita Carmen
9.00-18.00
-
C.I.P. Psih. Ionita Carmen
9.00-18.00
-
C.I.P. Psih. Ionita Carmen
9.00-18.00
-
C.I.P. Psih. Ionita Carmen
9.00-18.00
-
C.I.P. Psih. Ionita Carmen
9.00-16.00
Țara: Romania
Județ: București
Localitate: Bucuresti
Unități medicale:
-
Șef de secție
C.I.P. Psih. Florinda Golu
Secție: PSIHOLOGIE EDUCATIONALA - C.I.P. Psih. Ionita Carmen
Titulatura: psiholog educational
Specializare: Psihologie
Anul absolvirii: 2004
Competențe:
psihologie educationala, consiliere scolara și vocationala;
consiliere psihologica.
Cursuri de dezvoltare profesională
Perioada 01.03.2000 - 15.06.2011
- Universitatea din București - Facultatea de Psihologie și Științele Educației Șos. Panduri nr. 90
Licenta in Psihologie
- Universitatea din București - Facultatea de Psihologie și Științele Educației Șos. Panduri nr. 90
Master in Psihologia Educatiei
- Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana (SPER) Splaiul Independentei nr. 17, bl. 101, sc. 2, etaj 4, ap. 29
Grup de analiza si dezvoltare personala, SPER (160 ore)
- Casa Corpului Didactic (CCD) Splaiul Independenţei nr. 315 A
Curs de Management educational CCD (90 credite)
Articole medicale
- PARENTING
Actiunile educative ale parintilor si impactul lor asupra dezvoltarii armonioase a copilului Programele de formare parentala reprezinta una dintre cele mai eficiente interventii pentru probleme de comportament la copiii de vasta prescolara si scolara mica. Dupa cum bine stim, in orice act didactic\\de formare sunt implicati mai multi agenti educationali, care, prin eforturi comune si convergente trebuie sa asigure reusita interventiei didactice pe termen lung. Din aceasta perspectiva, parinte.. Citește în continuare - ALFABETIZAREA EMOTIONALA LA PRESCOLARI
AFABETIZAREA EMOTIONALA LA PRESCOLARI TESTUL EMOÅ¢IILOR (Fișă didactică) Instrumentul psihologic, de conceptie proprie, a fost elaborat cu scopul colectarii unor date referitoare la alfabetizarea emoțională; in fișă sunt prezentate opt figuri care exprimau emoții fundamentale (bucurie/ fericire, tristețe/ supărare, furie/ mânie, teamă/ spaimă) și emoții secundare și mixte (uimire, rușine + vină + teamă/ frică; răutate + viclenie; îngândurare +.. Citește în continuare